glad jeg ikke er mann! ..

8 Sep

.. da har jeg værtfall vært død for lenge siden. 😀

Heia. Vet det har vært dårlig med blogging de siste dagene, men har vært syk siden tirsdag. Vondt i halsen, stygg hoste og slapphet er noe bare noe av det. Så i går og i dag har jeg kun slappet av og gjort litt fornuftige ting som å ryddet kleskapet mitt, gjort lesker og pleiet kroppen min!

I dag blir det bare og slappe av, og å gjøre ferdig RLE-leksen for forrige uke 😛 Begynner å bli bedre så i morgen blir det skole, og så skal jeg prøve meg på en treningsøkt, har ikke trent siden søndag! Men nå se an formen først. :)Flere som er syk?

Legg igjen en kommentar

