Norges Toppidrettsgymnasium

13 Dec

Har så lyst til å begynne vgs oppi Tromsø, eller i Kongsvinger.  De har et så bra tilbud for de som vil kombinere trening med skole, noe jeg har kjempelyst til. Vil bli noen innen idrett, så hvorfor ikke?  Det er tre skoler, som har fotballtilbud, Tromsø, Kongsvinger og Bærum. Og jeg har sykt lyst til å dra til Tromsø! Elsker byen, menneskene, naturen og egentlig alt generelt, fint sted å bo!
Elevene som går der er sykt flinke, og har kommet langt. Så jeg vet ikke om jeg er god nok for det, men har hørt at jeg kan komme langt med enda mer trening og øving på noen spesifikke ting! Og det lover jo bra å høre det fra folk med ganske stor erfaring! Og jeg selv vet at jeg er god i fotball 😀 Men som de sier så tar de inn de som også er på tur oppover, og er på god vei.

 

Noen som har gått der? Skrive gjerne om det, og hva du synes! Vil veeldig gjerne høre om noen anbefaler skolen 🙂

 

 

Legg igjen en kommentar

